DAH AMBIL MACAM2 SUPPLEMENT TAPI SEMUANYA TAK BERKESAN !

Rugi duit beli mahai2. Tapi lagi rugi besar kalau makan berbulan-bulan tapi anda tak pernah detoks usus anda. Aduh! Seriaunya. Agaknya macam mana la keadaan usus kita pulak kan? Dah 30 tahun kita makan macam-macam mesti dah banyak kotoran.Patut la… Makan kolagen tak berkesan. Makan vitamin C untuk kulit, tak rasa ape2 perubahan. Sebab kita tak rawat dari PUNCAnya.

 

Penting ke kena kebersihan dan kesihatan usus ni? Apa kaitan dengan apa yang kita makan?

Mestilah sangat-sangat penting. Sebab….

Saluran usus ni sangat penting tau untuk penyerapan nutrien yang terkandung dalam pemakanan kita. Tapi kalau usus penuh kerak, kotor dan penuh dengan toksin, macam mana usus nak serap dgn baik untuk dihantar ke sel tubuh badan kita. Sel badan pun mengalami kekurangan bekalan nutrien yang baik sebab “penapisnya” kurang berfungsi.

 

Sebab itu, kene detoks dulu dengan ALOEVERA GEL dari FOREVER LIVING. Detoks secara selamat dan dah diuji secara klinikal selama 40 tahun.

 

Jom tengok video di bawah ni bagaimana aloevera ni bekerja dalam badan kita.

===================
BAGAIMANA ALOEVERA BOLEH BERFUNGSI
===================

🌺 LIGNIN
 Mempunyai daya PENEMBUSAN yg tinggi
 Membantu meningkatkan keberkesanan dengan membawa nutrien lebih jauh ke dalam sel

🌺 SAPONINS
 Sejenis SABUN SEMULAJADI terkandung dlm aloevera yg blh membersihkan tisu usus

🌺 ANTRAKUINON
 antibakteria, antikulat & antivirus

🌺 VITAMIN (AKTIF)
 A, B1, B3, B6, B12, C, D, E
 Membekal nutrien & baiki sel2 yg rosak

🌺 MINERAL (AKTIF)
 Kalsium, kromium, kuprum, ferum, magnesium, mangan, kalium, fosfuros, ntrium & zink.

🌺 ENZIM
 Bantu penghadaman yg lebih baik
Mempertingkatkan penyerapan nutrien